Strååålande soool


Mitt inlägg som jag skrev från mobilen imorse har inte publicerats?! Är det ett nytt nr man ska skicka till eller?
Synd att inte det kom upp, hade tagit en sån söt bild på Remi när han sov ;P

Men nu ska vi inte deppa över det. Solen skiner och det är as varmt ute! Blåser lite men det gör inget eftersom jag oftast dör efter 20 minuter i solen, så jag tycker bara att det är skit skönt :P
Ska åka hem till mamma snart, fast hon är inte hemma men bröderna är. Sola där på gården, på studsmattan. Det är så jävla najs :) Elias måste bara vakna först. Han somnade på vardagsrumsgolvet för en timme sedan så han lär väl vakna snart.

Gulle <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0