Solen lever


Solen finns kvar! Det trodde man inte med tanke på hur vädret har vart den senste veckan (veckorna?), men nu vet vi att den även finns kvar i Sverige. Skönt!
Jag hade tänk lägga mig på balkongen och sola men som vanligt fastnar man här. Men jag ska så fort jag skrivit det här inlägget, kanske.

Elias är på dagis och Remi jobbar. Jag börjar inte jobba förrän 16:45, jobbar till 01. Får se hur det går.. Kan inte minnas sist jag stängde. Men det blir nog kul :)
Före det ska jag möta Lilly så vi kan planera midsommar. Haha, igår gjorde hon ett evenemang på facebook.. Lite sent ute sådär vi. Jämt :P Men några stycken kommer vi nog bli i alla fall. Bättre det än att inte gör någonting som jag och Remi hade tänk från början.


En liten plutt förra året på Fjärran.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0