Kom igen nu hörrni


Börjar med att säga detta: Visst jag har inte mycket läsare eftersom jag uppdaterar sällan och det är mest massa babbel jag skriver :P Vet inte vad man ska skriva för att "locka" läsare, men det är inte det jag är ute efter. Jag har mest bloggen för min egen skull (kul att kolla tillbaka på sen) och att bara få skriva av mig.
Men det jag ville komma till är att jag vill att ni som läser ska slänga in en kommentar då och då. Jag får aldrig kommentarer! Har bara börjat fått engelska konstiga kommentarer ibland som jag liksom inte förstår grejen med. Alltid på gammla inlägg också.. Hmm :P
Kommentera mera alltså, på svenska helst! Haha :D


Idag har jag jobbat sex timmar inne på en varm och skön hamburgerestaurang. Höll på flyta bort fan. Men det gick. Glad att jag inte jobbade igår då det var mycket värre.
Skulle åkt nu på eftermiddagen och träffat några vänner, men kom inte så jävla långt då bilen krånglar allt mer och mer. Så jag och Elias fick gå upp igen. Nu kollar han film och jag sitter här. Men jag ska också joina filmen, slumra till lite på soffan kanske. Shit vad skönt! Jag är jätte trött.


Elias i lördags när han var sjuk. Han fick trösta sig med lite lördagsgodis :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0