Heja heja heeeeejaa


Det känns som jag har tusen saker att göra inför imorgon! Jag måste fixa mat till grillningen, göra Lilly en liten tjänst, helst hitta några nya skor, jobba, fixa stolar och bord, kanske hitta en outfit (om ingen av klänningarna jag köpte idag passar), jobba lite till och bla bla bla. Chips och sånt lär vi väl också ha?!! Jordgubbar kanske... Gaah!
Nu kommer jag säkert få munsår för bara för att jag är stressad inombords. Fattas bara det..

Aja, ska ta en powernap nu medans Elias också sover så jag orkar jobba 18-22.15 på det här :P

Det kändes som det här inlägget blev lite negativit, så ni kan ju roa er med den här bilden istället.
Haha! Tänk att en blandning av oss blev en sån underbert fin liten kille. Svårt att tro :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0