Importet day tomorrow


Imorgon är det en väääldigt viktig dag. Älskade Elias blir blir 2 år!
Ååa herre alltså! Snart börjar han skolan, tar hem kompisar, kämpar med läxor och betyg, går ut på krogen, skaffar flickvän, tar studenten. Nej jag skoja, inget av detta kommer hända min lilla plutt, han kommer ju alltid vara så här liten... Eller?

Idag har jag handlat saker inför kalaset, hämtat fika som mamma bakat (jag kan inte baka, blir alltid fel!) jobbat och städat hela lägenheten vilket betyder: Dammat, dammsugit, gjort rent toaletterna, plockat lite här och där och putsat speglar :P
Nu har jag gett Elias välling i hopp om att han ska somna... Men det gick visst inte så bra. Så fort han har somnat ska jag göra sallad. Blev så sjukt sugen på det!

Förövrig så för två år sedan vakande jag upp i soffan efter en nap, lite deppig över att jag inte alls kände att det var någon bebis på väg. Men lite "mensvärk" hade jag.
På dagen hade letat rosenbladste som jag hade läs skulle sätta igång värkarna men inte hittat något. Käkade kebeb med Remi på stan innan han började jobbet gjorde jag också :P Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0