Solen, kom tillbaka


Nu har fin vädret försvunnit :( Fatta man ju, att det skulle vara kortvarigt. Heja Sverige. Men om 40 dagar åker vi till Kreta, som vi längtar!! :D Och om exakt tre veckor går jag på semester. Najs najs najs! Och nu har jag ledig helg, kan inte bli bättre. (förutom att jag saknar solen)

Idag har dagen bestått av jobb. Blev kaos där sista timmen när det kom folk från alla håll och kanter och vi hade knappt personal just då. Kändes skönt att stämpla ut och lämna kaoset bakom sig fast ändå inte. Ville stanna och hjälpa dom men kunde inte eftersom jag var tvungen att hämta Elias på dagis.

Hoppas på att Elias somnar i tid idag, han har somnat sent nu på sista tiden. Vet inte om det är för att det är ljust ute.
Känner bara för att sitta i soffan med datorn, göra mat och äta i lugn och ro :) Sen kommer älskling hem efter tio nångång då han slutar. Längtar efter han <3

Våran älskade kille! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0