Det blir grillat


Hoj hoj!

Sitter här och äter tårtan som är över sedan min födelsedag. Den smakar lite konstigt så jag vågar inte äta nåt mer. Fyllde trotts allt i måndags så den är rätt gammal :P Usch nu fick jag ont i magen!

Har vart på stan med Remi en snabbis och fixat en grej, sen släppte jag av honom för han skulle göra ett ärende. Jag och Elias fortsatte hemåt och han har nu somnat. Ska hoppa in i duschen och sedan vänta på att Remi ska ringa, då ska vi hämta honom, åka och handla lite grill grejer sen hem till mamma och grilla :) Nam nam!
Jonas åker upp till sitt hockeygymnasium imorgon så grillningen blir som ett litet farväl :P Får väl inte träffa honom förrän jul nästa gång.



Kommentarer
Postat av: Anonym

släng in en bild på dina bröder?:)

2011-07-30 @ 18:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0