Träning med unge


Idag har jag jobbat fyra timmar på dagen. Efter det hämtade jag lillplutt på dagis.
När vi kom hem hann vi inte vara hemma länge alls innan Lilly tvingade med mig att träna. Vi var sju tjejer, plus Elias. Det gick jätte bra att ha honom med, dock kunde jag inte träna så effektivt som jag ville men så där ibland går det ju att ta med honom så man får träna lite i alla fall. Bättre lite än inte alls :P Fast man kan inte vara själv med honom, minst två till lär man vara.
Inget kan stoppa mig bara för att jag är mamma ;) Det går om man vill!


Vi kom hem för vid 20 och jag la Elias dirket för han var super trött. Och jag var också trött.. Somnade på golvet inne i hans rum. Vaknade av att armen hade domat bort. Haha fan alltså, jag somnar överallt.
Gjorde lite käk och nu sitter jag här. Tänkte gå och lägga mig snart. I sängen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0