Magsjuk

Det blev inget fredagsmys igår. Istället blev jag magsjuk, spydde tre gånger och gick på toa ett X antal gånger. Fyfan! Hade sån sjuk värk i magen också. Fattar inte hur jag har kunnat föda ut ett barn. Jag höll på dö av smärta igår.
Inatt har jag inte haft ont i magen eller mått illa, (peppar peppar!) men däremot har det övergått till feber och ryggont. Kunde inte ligga still imorse när jag vaknade för det gjode så ont i hela ryggen. Skit konstigt.
Jag är aldrig sjuk, men när jag väl blir det får jag allt på samma gång.

Just nu mår jag rätt bra. Inte ont i ryggen men är hängig och tar Alvedon för att orka med att vara med Elias. Dock är han grymt snäll idag och kräver inte alls någon uppmärksamhet. Han klarar sig bra själv i sin lilla värld idag verkar det som :) Bästa lilla du! <3

Snart kommer det pizza och plingar på dörren som jag beställde via onlinepizza. Isaks corner är sjukt bra. Beställ därifrån om ni ska ha pizza!
Så nu väntar jag och Elias på mat :D Ska bli äckligt gott med mat, har inte ätit sen kl 9 igår morse och var bara en liten macka. 33 timmar utan mat alltså, det måste vara rekord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0