En rätt seg men ändå bra dag


Tiden på jobbet idag gick sjukt segt, precis som jag trodde att den skulle. Och precis när jag slutade drog det igång lite grann och det blev saker att göra. Typiskt.

När jag kom hem började jag göra mat, tog en dusch och fortsatte med maten och sen kom Lilly på besök, Elias gudmor. Hon fick också käk och blev glad över det :P Och jag blev så glad att hon kom hit! Kändes som en evighet sen sist :/
Vi lekte med Elias, pratade och kollade lite på tv. Sen åkte hon för hon skulle iväg att gymma. Jag väntar tills imorgon ja, då jävlar ska jag köra. Mitt mål ska vara att få sån träningsverk att jag inte kan röra mig dagen efter :D Det är så härligt tycker jag!

Nu sitter jag här med en turban på huvudet (nytvättat hår) och väntar på att älskling ska komma hem. Då blir det nog läggdags dirket. Både han och jag är skit trött och jag öppnar imorgon dessutom.



Lilly och Elias i våras.
Så som det ska vara <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0