En fantastisk dag!


Den här dagen har kännts hur lång som helst, fast på ett bra vis :)
Började med att öppna på jobbet och slutade redan vid 13. Efter det kom Lilly och hämtade mig och vi åkte och käkade buffé på Österns Pärla. Sushi! :D Sen vidare till Gavlegårdarna där Lilly fixade en grej.

Och gissa vad? Dom har fått in nya tapeter!!! Och det finns vita, riktigt vit alltså! Och skit snygga mönstrade tapeter som är as läcket till fondvägg. Det bästa med det hela är ju att vi har kök, hall och vardagsrum kvar att tapetsera. HAPPY GIIIIRL!!! Ren tur att vi lyckades hålla oss så länge med att inte tapetsera, men nu jäklar :D
Men nu önskar jag lite med att vi hade väntat med sovrummen också för så skulle allt verkligen ha blivit tipp topp. Särskilt Elias rum för där är jag inte alls nöjd med hur väggarna blev, men men. Nu tänker jag positivt och är som sagt huuuuur glaaaad som helst att det kommer bli vitt och någon snygg fondvägg också :D :D :D

Jaja, sen åkte vi hem hit hämtade Elias och Remi, åkte ut till Ikea och köpte lite blommor, lampa och en hylla till Elias rum. Sen blev det fika med Amanda, Ch och Henke :)


En lång och mycket bra dag :D

PUSS!



Såhär glad är jag över tapeterna!
(Gammal bild)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0