Just work

Den här bloggen står still pga av att jag jobbar. Men är ledig i helgen i alla fall efter att ha jobbat 10 dagar i sträck. Det tar på en när man ska "jobba" som mamma när man kommer hem från jobbet också. Man kan ju liksom inte sova eller vila när man vill. Men det är bara anpassa sig :) Är skit glad att jag har fått ihop några extra timmar de här dagarna i alla fall!

Nu sitter jag här och inte kan bestämma mig om jag är hungrig eller inte. Skulle väl kanske egentligen inte behöva äta men tacos lockar ju sjukt mycket. Känner mig så jävla svälld när jag inte tränat på flera veckor. Måste köpa nytt gymkort snarast!

Elias vill inte sova. Önskar att han vore så lugn som han ser ut på bilden.. Men det är han inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0