Tatueringsdags snart kanske


När jag såg på Hollywood-fruar då Isabel gjode en tatuering på sidan av fingret bestämde jag att "En sån SKA jag ha!" Så sjukt snyggt men enkelt.
Hon tatuerade in sitt barns namn, men tänk om det slutar med 9 barn till, då måste man ha namn på alla fingrar, haha. Så därför valde jag att inte sätta Elias namn där. Har redan plats där han ska stå :)

Jag vet vilket finger jag vill ha den på men jag har två ord som jag vill ha, Family och Love.
Det lutar mest åt Family för det är ju liksom det som är love för mig. Men det största problemet är när jag ska ta tag i saken och göra tatueringen. Jag vågar inte! Men jag vill göra både fingertatueringen och "Elias-tatueingen" innan sommaren. Kanske dags att boka tid?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0