Resfeber?


Här hemma har det vart full rulle på mig. Jag har diskat, dammat, dammsugit, moppat och sorterat tvätt. Nu håller jag på nere i tvättstugan för fullt. Måste ha alla kläder rena, då har man ju mer att packa ner i väskan ;) Nej då. Ska faktiskt försöka att inte packa ner allt för mycket (som man alltid gör) denna gång. Elias lär få plats med sina grejer också ju.

Börjar bli sjukt nervös nu ja. Inte bara för min egen del då jag är väldigt flygrädd, utan även hur Elias kommer klara det här med resan. Ska flyga i ca 4 timmar, sen ska vi åka buss i 2 och en halv också :/
Allt som allt kommer resan säkert ta 10 timmar. Om man räknar med bilresan till Arlanda och väntetiderna. Hoppas allt flyter på bra.. Ber till Gud alltså!

På flyget på väg hem förra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0