Mosig kropp


Pjuuu! Tröttare tjej får man leta efter. Så fort jag stämplade ut på jobbet höll ögonlocken på att falla ner. Jag skulle kunna somna precis här och nu sittande framför datorn... Men jag ska göra allt för att undvika det :P

Jobbade 11-21 idag, det gick bra. Flöt på sådär lagomt på slutet så man inte dog av tristess men ändå var det inte för mycket. Imorgon jobbar jag 12-19, sen är jag ledig månadag fast måste ändå ut till jobbet för möte.

Min egna kock står i köket och lagar mat. Det blir lamm men egengjort marinad bestående bland annat av lök och färska kryddor. Till det blir det potatisklyftor (friterade, sätter det i en parantes höhö :P) och sallad. Och självklart någon god sås som han själv hittar på.
Haha, lät som en rätt proffsig meny. Vet inte om jag vill äta, egentligen behöver jag inte men gör det nog endå för det ser så jävla gott ut. Tycker inte ens om lamm, men aah, är man matglad så är man ;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0