Ännu en sol&bad dag!



Vid lunch hämtade jag upp min bror för att åka och bada. Elias var såklart också med! :) 
Jag hade gjort sallad, blandat massa saft och tog med fikat som låg i frysen som mamma bakade till Elias födelsedag. Najs att ha sånt på lager liksom, men nu börjar det ta slut tyvärr :/ :P Med allt detta gott klarade vi oss länge på stranden. Vi var väl där i 4 och en halv timme tror jag, om inte längre. Jätte skönt! Och helt perfekt tempratur i vattnet.
Jag skulle kunna ha vart kvar längre men Elias började tröttna och han hade inte sovit någonting heller så han blev lite kinkig där mot slutet. Han somnade i bilen på väg hem i alla fall, men nu är det full rulle igen ;P


Jag har nu packat upp allt, diskat, satt igång diskmaskinen, så har vi duschat och käkat. Nu ska vi klä på oss och gå över till Tessan för lite fix :)



Idag på stranden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0