Jobba på, tårta sen


Äntligen börjar jag bli frisk. Och det är väl tur för imorgon ska jag börja jobba igen efter 10 dagars semester + 2 dagars ledighet. Nu SKA jag jobba varje timme jag får chans till för nu ska det sparas pengar till sommaren. Det är ju på sommaren man slösar mest och därför måste ha cash! Ge mig jooooobb!! Jag ba köööör!

Idag har jag vart hemma hos mamma på Tupperware-party. Allt var sjukt praktiskt men fett dyrt så jag köpte inget. Typ en matlåda för över 100 spänn liksom. Nej, det får bli när man är lite äldre eller när jag har så mycket pengar så jag inte vet vart jag ska göra av dom :P haha.


En vacker dag ska vi börja glida runt i en sån här härlig bil också, därför lär jag jobba!
(Hyrde den när vi åkte till Sthlm)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0