The day



Här sitter jag med nytvättat hår och en turban på huvudet. Inväntar på att stor-gubben ska komma hem, men det verkar ta ett tag till :/ buhu!
Jag har förberett maten vi ska käka. Marinerat köttet och skurit upp rotsakerna som ska in i ugnen så fort han kommer hem med matolja bara. Nam nam, det kommer bli gött!! :D

Idag har jag jobbat nårgra timmar, hämtat hem våran bil som äntligen blev klar igår efter nio veckor! Tjoho.
Var så jävla rädd när jag körde hem den att jag skulle krocka den igen. Åkte förbi stället där jag krockade med den också... Hjärtat stod still då kan jag lova. Kommer ha träningsverk imorgon för jag satt och spännde mig så mycket hela vägen från Sandviken till Gävle.
Nu verkar det vara något annat med den. Den låter som fan när man gasar upp. Som nån jävla liten wanna be sport bil :S - Kanske borde kolla upp det Remi. Eller köpa en stor rejäl bil som inte blåser av vägen ;)

Farmor, mamma och Erik har vart på besök här. Blev fika och lite snack :) Och Elias har tokat runt som vanligt. Han var super trött och somnade på en sekund <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0