Sitter på mammas altan och njuter av värme...

img_1918 (MMS)

Sitter på mammas altan och njuter av värmen. Klockan är halv sex och jag sitter här i linne utan att frysa ett skit. Hur nice?!  Snart blir de grillning och massa gott, nam nam! Får hoppas att inte Elias bajsar efter maten vilket han har en tendens att göra nuförtiden för mamma har slut på blöjor och jag använde den sista som jag hade med mig nyss. Inte har vi någon hemma hos oss heller och jag har bara 40 spänn på mig så jag kan inte gå och köpa. Haha. Hoppas Remi hinner köpa blöjor mellan allt jobb :P Annars får vi göra en tygblöja av nån gammal t-shirt. Höhö nerå... Från finväder till blöjor, hur gick det till? Aja, livet är underbart i alla fall! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0