Ledig dag för oss alla


Det senaste dagarna har bestått av jobb vilket betyder att jag inte har så mycket roligt att skriva mer än att jag jobbar liksom, därför har jag skitit i det :P

Men idag är en rolig dag för idag är både jag och Remi ledig och Elias är ledig från dagis :D Wohow!
Vi började dagen med att dra oss i sängen och mysa alla tre. Sen åt vi frukost, gjorde oss klar och tog en promenad till affären för att hämta ut ett par skor som Remi beställt. Skit snygga löparskor. Jag ska nog köpa lika fast dam, svarta och rosa.
Slank in på Dollar Store och köpte typ fryspåsar, pasta och festis. Fan vad mycket skit dom har där alltså :P Men lite bra saker har dom ju också.

Nu är vi hemma och ska laga lunch sen ska vi ner på stan och kika lite. Gå förbi dagis och lämna en lapp måste vi också göra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0