Duktig till inte så duktig


Tja!

Bra dag idag. Jobbat några timmar på dagen, sen var det meningen att jag och Isabell skulle ta en powerwalk i fin vädret men så blev det icke. Isället umgick jag med Lilly, Tessan och hennes son Casper. Och Elias var också med såklart ;) Dom där två triggar varandra så jäklit och dom har så roligt ihop. Haha, gofisar.
Vi käkade Donken och jag köpte choklad som jag sitter och mumsar på. Skulle kanske vart bättre med powerwalk för min del men aa... Man lever ju bara en gång. Och vi ska ju ta den någon annan dag snart, så den blir ju av fast lite senare bara ;P

Nej men allvarligt, nu måste jag skärpa mig! Fy fy fy! Annars kommer folk tro att det ligger en valross och solar på stranden men så är det bara lilla jag.

När vi ändå snackar sol... Shit vad vart det har vart idag! (Bara för att jag har jobbat) Jag har inte ens haft jacka på mig :D


Grabbarna grus i måndags hemma hos Tessan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0