Vitast


Tror ni Remi fick rast när jag var på stan. Nej så jag och Elias vandrade runt själva ett litet tag. Köpte jacka åt honom, puder och en byxdress-pyjamas åt mig. Hans jacka var för stor så den måste vi byta till en mindre storlek.
Jag måste vara blekast i världen.. nästan. Av typ 12 fäger på puder så har jag den tredje blekaste. Haha kul va? Men hellre det än att vara solarieorange i fejan och bli rynkig och få cancer senare i livet. Får börja använda lite brun utan sol nu såhär på vintern istället :)

Iallafall så ringde Remi sa "Jag fick rast nu" när jag satt nyckeln i dörren. Är det inte typiskt? :P


NU.. Blöjbyte!








Elias ser as blek ut på bilen. Sanningen är att vi är lika bleka. Fast bilden är ju lite orättvis :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0