Snart kommer chokladen


Har nyss suttit och gråtit till Välkommen hem. Haha, typiskt mig. Gråter till allt och Remi mobbar mig jämt för det. "Nämen ååh, gråter du nu, hehehe."

Jag börjar bli lite friskare nu, bättre än igår i alla fall. Men är fortfarande trött och slö. Är redan så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Allt står inte riktigt rätt till än, men det är nog på god väg. Det var fan efter jag krossat spegeln som jag blev sjuk! :O
Nu väntar jag på att Remi ska komma hem med mintchoklad åt mig. Marabou Premium 70%, finns inget godare!
Fan jag som skulle börja ett nyttigare liv i måndags... Vad hände? Äh, det får jag börjde med någon annan gång.



Vadå nyttig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0