It's all about me

1. Hur gammal är du om fem år? - 26 :O 
2. Vem var den sista du träffade? - Remi
3. Hur lång är du? - 174 cm.
4. Vilken var den senaste filmen du såg? - Eastern Promises
5. Vem ringde du senast? - Remi
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? - "Nej men måste väl ta en lite promenad så Elias för luft" Till Remi.
7. Vad är dagens planer? - Ska tvätta om typ två timmar. Innan det inget planerat. Hoppas att Elias somnar en stund så även jag kan vila lite :)
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? - Skicka sms.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? - Skilda
10. När såg du senast din mamma? - I förrgår :)
11. Vilken ögonfärg har du? - Blå.
13. Har du någon gång hittat en katt? - Nej tack och lov. Är as rädd för katter!
14. Vilken är din favoritplats? - Borta bra men hemma bäst. Och västkusten, dit vi åker varje år!
15. Vilken plats föredrar du minst? - Bredvid eller bakom en illaluktande människa.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? - Hoppas jag har hittat ett bättre jobb, kanske utbildad till något. Gift med Remi och att vi har fler barn och bor i ett hus.
17. Vad skrämde dig som barn? - Att dra ner persiennerna på kvällarna när det var mörkt ute. Var rädd att det skulle stå någon utanför och bara glo på mig på ett sånt där läskit sätt.
18. Vem fick dig att skratta senast? - Elias eller Lilly :P
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? - Vet inte ens vad det är... Googlade och jag lär säga att det är jag :P
20. Har du stationär eller bärbar dator? - Bärbar.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? - Utan.
22. Hur många kuddar har du i sängen? - Fyra. Jag två och Remi två :)
23. Hur många landskap har du bott i? - Ett.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? - Ja så jävla drygt! Men oftast mår man ju mycket bättre efter.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? - Skor ute, barfota inne.
26. Är du social? – Om jag vill så ;)
27. Vilken är din favoritglass? – Alla sorters Magnum
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? –
29. Tycker du om kinamat? - Nja, jag gillar thimat mer.. Tror jag. Kan inte skillnad på sånt. Men jag vet att sushi är japanskt i alla fall :D
30. Tycker du om kaffe? - Latte, ja.
31. Vad dricker du till frukost? - Juice eller Oboy.
32. Sover du på någon särskild sida? - Den som inte är närmast dörren. 
33. Kan du spela poker? - Haha nej.
34. Tycker du om att mysa? - Ja.
35. Är du en beroendemänniska? - Vadå som folk blir beroende av eller att jag blir beroende lätt av nått? Isåfall inget av dom. Haha!
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? - Inte känner, men typ bekant :)
37. Vill du ha barn? - Ja, fler lär det väl bli någongång :)
38. Kan du några andra språk än svenska? - Engelska och något ord på arabiska. Jag är ju en arabkvinna!
39. Har du någonsin åkt ambulans? - Nej, inte än...
40. Föredrar du havet eller en pool? - Det beror på vart det är varmast :P
41. Vad spenderar du helst pengar på? - Elias eller något fint till mig själv.
42. Äger du dyra smycken? - Några.
43. När känner du dig lycklig? - Jo :)
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? - En daimstrut.
45. Vem är den roligaste människan du känner? - Jag känner många roliga människor. Dom flesta jobbar på McDonalds i Valbo ;) 
46. Välj ett ärr på din kropp? - Jag vet inte om jag har något ärr. Kanske något från nåt sönderkliat myggbett :P
47. Vad har du för ringsignal? - Alors on danse. Måste byta, har fan tröttnat på den nu.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? - Nej inte vad jag vet.
49. Flirtar du mycket? - Nej, jag håller mig till min Remi :)
50. Vart togs din profilbild för din blogg? - I vår förra lägenhet.
51. Kan du byta olja på bilen? - Det kan jag nog men har aldrig gjort det.
52. Har du fått fortkörningsböter? - Nej, men parkeringsböter. Vi samlade på sånna ett tag.
53. Vilken var den senaste bok du läste? - Nån bok för Elias.
54. Läser du dagstidningen? - Nope.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? - Nej, köper om jag vill ha någon.
56. Dansar du i bilen? - Ja om det kommer en bra låt.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? - P3.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? - Räknade ut hur mycket vi har köpt blöjor, välling och sånt åt Elias. Så lite siffror är svaret.
59. När var du i kyrkan senast? - Den 27 Mars 2010, Elias dop.
60. Vilka personer utmanar du? - Alla som orkar och vill.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0