Skön tisdag

Elias är på dagis. Lämnade honom 10 och vi ska hämta honom vid två igen. Han blev ledsen när han såg att vi gick men så fort en fröken tog upp honom så blev det bra :)

Vi har bara tagit det lugnt här hemma. Duschat i lugn och ro. Remi ska ta tag i disken nu och jag ska göra mig klar. Tar ju lite mer tid på mig än honom så han hinner gott och väl diska ;) När vi har hämtat Elias ska vi åka ut till Valbo och köpa en sak till vårt vitrinskåp på Ikea och kolla efter en jacka åt honom på Lindex. Hittade en här i stan men såklart fanns det ingen storlek som passade, så nu hoppas jag att den finns i Valbo.
Efter det blir det jobb i fyra timmar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0