Sjukstuga


Jag är ledsen för urusel uppdatering men lillplutt är sjuk och han går såklart före den här burken. Men nu sover han så nu passar jag på och skriver ett inlägg :)

Allt började i fredags. Han var inte pigg på dagis, hade mest sovit bort hela dagen där vilket jag tyckte var konstigt eftersom han sov 12 timmar på natten. Jag misstänkte att det var sjukdom på gång, det är vanligt när man börjar på dagis. Alla barn blir sjuk då. Och ja, han blev kokhet kort efter vi hade hämtat honom.

Han har blivit bättre för varje dag som gått men är inte riktigt 100 än, så han fick vara hemma från dagis idag. Han blir fortfarande ledsen väldigt lätt och har även fått röda prickar, mest på underkroppen. Undra om det bara en reaktion eller om det är något annat?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0