Monsterbaaaarn


Damp damp damp damp damp damp damp damp damp damp damp damp damp damp damp damp damp damp damp damp damp damp damp damp damp damp damp damp damp damp damp damp damp damp damp damp damp damp damp damp damp damp damp damp daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamp!!!!!

Det var Elias andranamn idag, eller förnamn kanske. Gnäll och skrik och skrik och skrik. Vägra, lägga sig på backen, åla sig ur famnen, grina, skrika. Så fort han inte såg mig skrek han rätt ut, har väl aldrig hänt förr. Inget av detta har hänt förr, inte så här mycket i alla fall. Klart han har sina bad moments ibland men inte en hel dag. Något måste det vara.
På dagis hade han vart duktig som tur var. Han vill kanske inte vara med oss mer, han vill bo på dagis tror jag. Eller så är han så för han nyss var sjuk. Jag vet inte.

Nu sover han... And I love it!

Behöver jag ens säga hur mitt humör har varit idag?



En liten Elias.
Lilla hjärtat, bli dig själv igen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0