Jeans & shoes

Skorna jag visade i ett tidagre inlägg var det som jag köpte idag :D Inte båda paren men ett par. Dom andra köper jag efter jag fått lönen.
Jeansen på bilerna nedan fick jag hem igår från H&M. Helt vanliga blå. Det är en av kampanje jeansen så dom kostade bara 99 kr. Lätt värt! Och rätt storlek prickade jag in också. Det är as svårt när man inte provar byxor tycker jag, för jag vet inte riktigt vad jag här efter Elias kom till världen. Men 28erna satt bra! :)
Jag är jätte nöjd med båda köpen.. Skorna lite extra eftersom jag är helt förälskad i dom. Längtar tills jag får ta på mig dom och gå ut!!





Kommentarer
Postat av: Emma, Mamma till Tuvaliee!

Mkt snyggare på foten men ännu underbarare va dom idag när jag provade dessa på stan. Trodde inte att jag skulle gilla såna här typ av skor men jag blev förälskad. Inte bara snygga utan sjukt sköna!! :)

2010-09-16 @ 22:42:23
URL: http://aboutourslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0