I protest


Det är en sur och arg Elias jag la i sängen nyss. Jag vill att han ska sova lite, i alla fall en halv timme så kanske surheten går över. Han har stått och smiskat och sparkat på mig här i soffan så jag antog att han började bli lite trött, men han protesterar för fullt bortifrån sängen. Jag står inte ut med en sån sur unge i lite mer än två timmar till då det är läggdags för natten, så jag hoppas han slumrar till liiite nu.



Igår på väg hem från dagis stannade vi och kollade på fula fiskarna.. Då var han i alla fall glad :P

Nu blev det tyst :)


Kommentarer
Postat av: Sandrah, Colins mami

Ja men precis det är ju toppen om dom kan vara kvar senare på kvällen. Jag har faktiskt ingen aning om det är det dagiset. Har bara hört några som har barn där att det är bra. Hoppas ni får till det :) Förresten, jag brukar se dig på stan så jag stirrar inte för att vara dum men det är som att se en kändis för man följer bloggar liksom. Hehe jag har en jätte grön sittvagn med en liten pojk så du vet om jag stirrar att det bara är jag :P

2010-09-07 @ 18:37:27
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0