Hello Kitty.. Nej tack!


Jag förstår inte hur man kan tycka Hello Kitty är så söt. Jag har ogillat den katten ända sen den fick sitt hysteri här i Sverige. Vad är det för speciellt med den? Den är inte ens söt, och det är ju ett katt! Katter är hemska och läskiga.

Om jag får en dotter en vacker dag så hoppas jag att Hello Kitty hysterin lagt sig och att hon inte finns på allt.
Jag vill ha kläder utan den katten på. Katten har ju inte ens en mun. Man vet inte vad hon är på för humör. Det kanske är en riktig bitterf*tta som är sur hela tiden, det vet vi ju inte. Varför har hon ingen mun förresten?!
Nej, få bort Hello Kitty från alla tjejgrejer innan jag får en dotter tack.

Nu kommer jag säkert ändra mig om jag skulle få en dotter, men just nu.. Hate the ugly cat!



Vart är det söta?


Kommentarer
Postat av: Sara Bergström

Jag sa precis samma sak som dig om "hello kitty", men nu när jag har en dotter på 7 snart 8 månader så vill jag köpa "hello kitty" till henne, för Elvira är så otroligt söt i dem kläderna och det är dem som är fina. Vi har till och med köpt en barnvagn till henne i det märket. Men vi sa "aldrig att vi ska köpa på oss en massa hello kitty saker till Elvira när hon föds." Det började med en snutte filt, sen flöt det bara på.. Haha :)

2010-09-22 @ 15:11:54
Postat av: Emma, Mamma till Tuvaliee!

Jag bokstavligen HATADE hello kitty innan jag fick Tuvaliee. Men nu ÄLSKAR jag den katten! :)

2010-09-22 @ 16:31:18
URL: http://aboutourslife.blogg.se/
Postat av: Ida

Det blir inte just nåt lättare när barnen själva börjar älska kattfan när de är sisådär 2 år och när de tror att Pippi heter Kitty Långstrump för att det bara är katt i hela huvet på dem:-P

Men jag håller med föregående talare, ungarna är såå söta i de kläderna. Däremot kan jag inte förstå pojkmammor som kör hela kitet med spiderman, batman, Ben10 you name it... det får gärna vara tryck men måste det vara spindelväv över heeela tröjan? Eran grabb är fantastiskt cooool på de bilder du visar här;-)

kram!

2010-09-27 @ 21:58:26
URL: http://fruhumla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0