En stund för mig själv


Lillplutten är nu lämnad på dagis. Utan ett ända litet gnäll. Han har varit lite ledsen när man lämnat honom sen han var sjuk första gången för någon vecka sedan. Han har inte hunnit blivit 100% frisk efter det. Nu är han ju förkyld och hostig som sagt (skrev ju det igår) Sjuka barn är något man får räkna med när de börjat på dagis, tyvärr.

Jag ska passa på att ta en lång dusch, smörja in mig, måla naglar och lägga ansiktsmask. En liten ta-hand-om-mig-själv stund :)



Fast han är är förkyld är humöret ändå oftast bra :)

Pricken på vid överarmen kommer han alltid ha där typ. Det är från en spruta han tog när han var mindre, mot Hepatit B tror jag det var. Alla barn med utländsk bakrund får den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0