En jobbdag


Idag har jag jobbat i sju timmar. Det var full rulle hela tiden. Men liiiite mer kunde det ha vart. Älskar när det är fart och fläkt, när det står nån på pommesen och när det är bra och mycket folk i köket. Då är det bara ösa i kassa och DT :D Det är kul!

Remi kom och åt när jag slutade och jag tog en glass. Vi har en ny kampanj flurry, Magnum classic och Magnum Browine. Så jäääävla goood! Lätt godaste Flurryn vi haft hittills. Om man tycker om mörk choklad så älskar man glassen, som jag!
Hämtade Elias hos mamma där han har spenderat dagen :) Han har bara sovit 40 minuter på hela dagen :O Han somnade ovaggat ikväll kan jag lova. Hoppas han sover längre än till sju imorgon bitti också, då blir vi glada ;)

Nu ska jag nog poppa popcorn.



Mina älskade <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0