Det flyter på



Dagis idag gick såklart bra. Jag gick ifrån dagiset ungefär en timme på förmiddagen och kom tillbaka till lunch, (även Remi var med då, jag gav honom lite sovmorgon imorse ;P) sen var det sovdags då en fröken fick honom att somna och då gick vi till stan en timme till :) När jag kom tillbaka var han vaken så jag klädde på honom och gick hem. Remi är kvar på stan med Basel.
Elias åt jätte mycket vid lunchen idag! Falukorv, potatismos och ketchup var alltså en favorit :) Han äter bättre på dagis än hemma.
Imorgon ska jag lämna honom vid 9 och komma tillbaka och hämta honom efter sovning runt 13. Då ska jag passa på att ha städdag!


Gissa vad jag köpte idag?! Ledtråd.. Tidigare inlägg ;) Så jävla happy about it!




Kommentarer
Postat av: lilly

du ska ju faktiskt hänga med mig imorgon.... :O

2010-09-09 @ 20:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0