De nyinköpta


Remi håller på med maten, eftersom jag har dammat hela lägenheten så får han göra mat. Det var våran deal :)
Tacos blir det. Jag längtar tills den är klar. Är så jäkla hungrig och sugen så jag dör snart :D MUMS!

Elias sover sen typ en timme tillbaka. Han somnar jämt så gott efter en dag på dagis och ännu mer gott efter ett bad på det. Gullungen!
För övrigt så har han blivit så sjuuuukt mammig och pappig. Han är typ rädd för alla andra. Han har aldrig vart så tidigare så jag hoppas verkligen att det bara har något med åldern att göra för det kan bli jobbigt annars. Det är typ en mardröm att han ska bli för fast vid oss. Snacka om no freedom.

Aja, nu var det ju inte det här snacket som var meningen med inlägget. Jag skulle ju visa er vad jag köpte idag.
En kofta och ett par skor blev det :)





Jag är väldigt nöjd med köpen!


Kommentarer
Postat av: :)

Skorna vart och pris????

2010-09-28 @ 05:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0