Äpple


God förmiddag!

Någon annan än jag som är sjukt suuuugen att åka utomlands?! Jag skulle kunna tänka mig kanarieöarna i vinter eller nåt. Jag ska tjata på Remi :P

Jaja, nu var det inte det jag skulle skriva om. Tänkte berätta om vad vi sysslade med igår.
Vi började dagen med en promenad på ca 3 timmar. Vi stannade till i Boulongern och kollade på ankor och gungade lite sen fortsatte vi och stannade till och åt och plockade äpplen. As goda. Jag gillar när äpplen är sura.
På väg hem stannade vi på Konsum i stan och köpte lunch med oss hem.
När vi hade käkat åkte jag och Elias ut till mamma och Erik och hälsade på en stund. Vi fikade och Elias fick busa med mormor och morbror :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0