Ännu en dag hemma från dagis


Jag och Elias är hemma idag också. Men imorgon får det bli dagis, han kommer ju hinna glömma bort alla därifrån annars. Inte för att jag skulle lämna honom om han var sjuk, men nu verkar han så pass pigg att han klarar några timmar på dagis. Han kanske blir bättre när han kommer dit och får vara ute, leka och vara med de andra barnen. 
Det enda problemet nu är att han är gnällig av sig. Jag tycker det är as jobbigt när han gnäller bara för att gnälla liksom. Om han blir för mycket imorgon så får dom väl ringa efter mig då så kommer jag och hämtar hem honom.

La Elias i sängen nyss med en flaska välling och hoppas på att han ska somna. Jag ska hoppa in i duschen och diska upp disken som finns. Sen får vi se vad dagen bjuder på.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0