Andra dagen


Idag började andra inskolningsdagen med att vara ute på gården i två timmar. Elias ignonerar oss fortfarande, han trivs som fisken i vattnet :) Sen gick vi in och åt lunch och det gillades lika mycket det med.
Efter maten var det dags att sova, men det ville inte Elias. Han bara gick runt och ville leka. Så vi gick hem för dagen så får vi försöka det där med sovning imorgon istället. Med lite välling och napp kommer han nog till ro lättare, och om inte det funkar får jag testa ha honom i vagnen och om inte det går... Ja då vet jag inte :P

Vi gick och käkade lunch på stan innan Remi gick till jobbet. Köpte ett par skor till Elias också.
Nu är jag och Elias hemma och jag vill sova en stund känner jag. Det är jobbigt att sitta på en bänk och bara glo på dagiset ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0