Aldrig mer buss i sällskap av Elias


Igår var jag hemma hos mamma på eftermiddagen/kvällen. Vi kunde inte vara ute eftersom det började regna och jag hade inga regntåliga kläder åt Elias med mig.
På bussresan både dit och hem fick Elias damp när vi var nära hållplatsen vi skulle av. Det är en konst nu mera att kunna åka buss med den lilla mannen. Han blir sådär varje gång nuförtiden. Neh, jag ska aldrig åka buss med honom mer! Isåfall bara typ i vinter ner på stan eller nåt.

Nu är det lilla monstret på dagis :) Lämnade honom där sju imorse.. Gäsp! Ska hämta honom vid ett efter sovningen.
På fredag börjar allvaret, då börjar jag jobba "på riktigt", då blir han ett äkta dagisbarn :)



Monsterkaninen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0