illamående

(Det här inlägget skrev jag för typ en timme sedan men det har vart något driftfel på blogg.se. Men nu funkar det!)


Idag har jag jobbat med mitt illamående. Men när jag kom hem kände jag inte av nåt längre, fast det kommer väl snart för jag åt middag för ett litet tag sedan. (Äckligt blev det!) Jag och Elias har haft fullt upp så jag har inte hunnit känt av riktigt hur jag mår heller. Nu ligger han i säng och jag har duschat så illamåendet kommer väl tillbaka strax :/
Fan, alla är sjuk nu så jag ska inte tycka så synd om mig själv ;) Imorgon och fredag är jag i alla fall ledig. Då blir det bara ta det lungt så sjukdomen försvinner.

Hmm, annars då. Inget intressant som händer. Eller jo, Remi har ju köpt mark i Libanon där det ska byggas hus så småningom :D Det ska bli kul! Utsikt över medelhavet och allt. Så inom några år har vi hus där :)




Bild från Google


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0