Den här dagen


Började dagen med 4 timmars jobb. Snorig och jävlig som jag är kämpade jag mig igenom passet. Tiden går så sjukt sakta när det är jobbigt och man bara vill sluta. Man kollar på klockan 3 gånger i minuten typ. Och en sak undrar jag.. Hur mycket snor får det plats i en näsa?!

När jag slutat gick jag en vända på stan med Ida och Carro för att hitta Halloween kläder åt dom tills på lördag. Det gick väl sådär :P
Sen gick jag och Ida till Flanör och käkade. Alltså det finns ingen som har godare sallader än dom. Det finns inte! Och som vanligt är det alltid lika skönt att prata av sig med Ida :)



Ida och jag, Halloween 2007 <3
Det var senast jag festade på halloween tror jag :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0