Spyor

Shit vad sent det blev nu ikväll! Vi är uppe i Kramfors hos min bror Jonas och nu ska vi sova. Jag och Remi brukar lägga oss mellan 22-23 vanligtvis så detta är väldigt sent för oss! Men det blev lite senare nu eftersom vi är här. Plus att Elias vaknade när han hade sovit i ca tre timmar av att han kräktes. Hela han och sängkläderna var full av spyor. Men han är pigg som vanligt så jag tror det var för han åt så mycket idag (pommes och chips tex) eller för hans förkylning. Ibland hostar han till så han nästa kräks för han är slemmig i halsen och denna gång kom väl spyan ut. Jag ligger på en soffa som är kortare än mig så vi får väl se hur mycket sömn man får inatt :P Bilresan hit var förresten den tråkigaste ever! As tråkig väg att åka. Och Elias skrek hela tiden förutom när han sov i typ en timme eller när han fick nåt att tugga på. Tjockisen min <3 hörs imon, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0