Pustar ut.


Jag säger bara.. äntligen! Nu sitter jag i soffan och har gjort alla "måsten".
Jobbat 07:45-15, hämtade Elias på dagis 15.30, lekte med Elias, lagade mat, åt (ett projekt med småbarn ibland :P), badade Elias, lekte lite till, gjorde välling och la honom i säng, diskade, duscha och nu sitter jag här. Puuuh! Nu är jag trött med tanke på att jag inte sov så bra inatt.

Vette tusan vart vi ska få plats med madrasserna. Vi måste ju sova på golvet inatt. Hm, aa det där lär jag tänka ut.

Sitter och kollar på Ullared nu. Har ni sett dom där tre tanterna?! Så jäääävla roliga. Dom vräker ut sig så roliga grejer. Och från Hofors är dom också :D Haha! Sköningar.



Vilken blick ;)


Kommentarer
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&Viggo] - Vinn löshår&leksakståg

Bra det ;) För en gång skull fick vi med oss all vi beställt :)

2010-10-12 @ 08:07:44
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0