Inte bakis

Ett glas vin för mycket blev det igår. Annars skulle kvällen blivit perfekt. Så istället för att dansa loss på dansgolvet på korgen hämtade Remi mig, köpte med mat från Donken (som jag inte åt förrän nu på morgonen) och hem till sängen. Fan också! Men kvällen var jätte rolig så länge den varade :)

Idag mår jag konstigt nog inte alls dåligt. Bara liksom lite yr i bollen och seg. Jag är sugen på allt men ändå vet jag inte riktigt vad :P Cola skulle vara jävligt gott!

Snart ska jag iväg och hämta Elias :D Skulle tagit bussen som gick nu 11 över. Men min plånbok är inte här. Då skulle jag ta Remis kort för hans plånbok är hemma.. Men nej, då har han sitt kort med sig till jobbet och inga kontanter i plånboken hade han heller. Då tänkte jag gå dit och hämta kortet. Tror ni mina nycklar är här? NEJ, of course not. Så nu ska han försöka komma hem så fort han får rast med pengar och nyckel.
Jag blev as irriterad men det la sig så fort jag började skriva nu.

Hoppas eran dag börjar/började lite bättre i alla fall :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0