En liten sumering



- Vi har inget internet hemma, därför inget bloggskrivade. Men nu har jag lyckats koppla via mobilen. Wow!

- Jag har mått illa sen i söndags när vi kom hem från min bror. Även Elias är inte riktigt bra i magen. Det rinner ur honom och det luktar inte gott kan jag lova. Tycker det luktar bajs av allting.

- Jag jobbar och sliter trotts sjukdom. Vad gör man inte för pengar?

- Jag börjar känns mig sjukt otränad, flåsar vad jag än gör. Börjar få lite panik. Läs: Värsta paniken.

- Är i stort behov av ny plattång, min funkar inte. Kan inte tävtta håret förrän jag köper en.

- Någon som har ett nytt jobb över till mig?




Vi åkte över Golden Gate bron på väg till bror... Nästa i alla fall :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0