När man är sjuk får man äta skräp


Min sötis unge sover och Remi ringde nyss och beställde mat till oss. Matmonser som vi är beställde vi, en kebabrulle - extra sallad, en kebab med bröd, en pommes, pizzasallad och en colaflaska. Och hemkörning på det så vi slipper röra oss. Haha.
Det ända som fattas är sushi. Måste fan köpa det snart innan jag blir tokig.. Har fan abstinens!

Sjukdomarna här hemma har inte blivit bättre. Alla tre är snoriga och hostiga. Elias har vart det i två veckor nu, kanske dags att ringa hälsocentralen?
Jag har fortfarande ap ont i halsen. Nu har det satt sig på båda sidorna. Och mina öron, AJ! Trotts det kämpade jag mig igenom ett par timmar på jobbet idag. Nu är jag i alla fall ledig tills på söndag och kan ta allt i min egen takt, slippa stressa av sig rumpan på jobbet. Det blir man inte frisk av precis :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0