Den efterlängtade är äntligen här!


Idag kommer den älskade Big Tasty tillbaka på McDonald's. Det är en kampanj som kommer och går och är den populäraste kampanjen vi har. När vi inte har den är det många gäster som blir besviken. Förstår själv inte varför den inte är en burgare som vi alltid har för den säljer bra. Kanske är det för att gästerna ska längta och bli extra glada när den väl kommer ;) Haha.

Jag har själv aldrig smakat på den förrän i förra veckan då vi hade möte och det var smakproving på jul-kampanjen. Jag har liksom alltid tyckt att den var äckligt fast jag aldrig smakat den.. Konstigt nog. För nu när jag åt den ändrade jag mig rejält. Den är ju as god!
Det är en humburgare som man antingen älskar eller hatar. Tror inte det finns något mitt i mellan. And I'm love it! ;)




Kommentarer
Postat av: Stephanie

Meeeeeeen att big tasty ska komma tillbaka då. Jag väntar bara på att jag ska se en annons flyer med texten CHICKEN TASTY tillbaka. Den var så sjuuuukt god :)

2010-11-18 @ 02:51:05
URL: http://stephanieronning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0