Tisdag



Känns som att jag inte bloggat på länge och det har jag ju inte heller :P I söndags blev det ingen tid över för bloggande, lika så igår. Eller tid hade jag väl men ingen ork eller idé vad jag skulle skriva för något :P


Igår var vi hos mamma som fyllde år :) Fikade massa gott och hoppade studsmatta. Elias tycker det är skit kul! :D
Före det var vi på BVC och pratade tänder och socker. Socker = förstörda tänder. Lär ju säga att det är mycket socker i typ allt. Brämhults juicen som jag trodde var nyttig var inte så mycket nyttigare än en cola :S Hur fan ska man veta vad som är nyttigt egentligen när allt ändå verkar vara onyttigt i slutänden?



Sommarbild från igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0