Smyckat


Vi har nu kommit hem från Remis pappa och mamma. Det var inte så farligt som jag trodde. Hans mamma var jätte söt och snäll... Tror ja. Jag förstod ju inte vad hon sa men hon verkade det i alla fall ;) Elias var lite blyg i början men sedan kände han sig som hemma. Dom bara proppade i han massa mat hela tiden. Det måste vara typiskt utländskt? Dom tycker att man ska äta hela tiden :D Undra hur många pommes han fick i sig egentligen? Haha. (Nej, jag är ingen wanna be super mum som förbjuder honom att äta "vuxen mat")

Jag köpte lite smycken på stan som jag skrev tidigare att jag behövde. Jag är jätte nöjd med dom :) Köpte även en väst med volang som ni får se bild på imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0