Bvc


Igår skrev jag ett inlägg på kvällningen som jag glömde publicera. Jaja :P


Jag har nyss hoppat ur duschen så jag ska börja göra mig klar strax. Vi har tid hos Bvc halv elva för det vanliga, väga och mäta. Sen så kommer en tandhygienist och pratar vilket passar bra för nu börjar det pluppa upp tänder lite här och var :) Det var längesen vi har hos Bvc nu, typ två månader så det ska bli kul och se hur tung och lång lillplutt när nu.
När vi är klar där ska Lilly möta upp oss så ska vi åka ut till jobbet och fixa lite saker inför personalfesten imorgon.



Lilla Lias ^^


Kommentarer
Postat av: Pety

Jahaa! haha, fått för mig att ni bor på valbogatan? jag kommer oxå bo på stora esplanadgatan :P

2010-05-17 @ 09:21:57
URL: http://beloelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0