På rätt väg?


Febern är borta känns det som men är ändå lite tung i huvet av hostan och förkylningen. Tror det börjar gå åt rätt håll i alla fall :)
Jag hade tur att Remi var ledig när jag mådde som dåligast, han var så duktig som tog hand om Elias. Han tar väl hand om honom annars också men ah ni fattar vad jag menar. Man uppskattar det lite extra när man själv är sjuk och klen och inte alls har någon ork.

Det blir mest soffligg idag också. Tänker inte gå utanför dörren förrän jag känner mig pigg, vill inte att sjukdomen ska ta ny kraft och börja om.

Jag längtar tills jag får pussas och kramas med Elias! Avstår från det nu så han inte blir smittad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0